YAMAHA 4JH 600

nr IN14WP4 13 kwi 39
Wodzisław Śląski, woj. śląskie
  • Rok produkcji 1997
  • Pojemność silnika 600 ccm

Szczegóły

  • Informacje
    • Typ silnika benzyna

Więc z żalem serca i po płakaniu godzine w garażu podjąłem decyzję o sprzedaży tego motocykla.

Troche historii o nim:
Jego historia jest mi znana od 4 właścicieli wstecz więc tak skrócie - czwarty właściciel wstecz miał mały ślizg i po tym ślizgu zaczął go przerabiać ale z żalem zostawił go nieskończonego bratu gdyż musiał wyjechać zagranicę, brat trochę pojeździł i sprzedał go mojemu sąsiadowi który dalej szedł w przeróbki (przy których często mu pomagałem) ale niestety brak prawka szybko sprawił to że ja zostałem właścicielem tego modelu i dalej mocno brnąłem w zaczęte przeróbki i szło mi całkiem dobrze ale niestety pewien scenariusz z mojego życia uziemił machinę na półtora roku i czas w którym miałem się wyrobić minął i muszę zrezygnować z projektu.

Co działa a co nie:
W opisie zaznaczyłem ze pojazd uszkodzony to wygląda to tak że żeby moto szlifował asfalt trzeba zrobić regenerację w gaźnikach (jakiś zestaw naprawczy czy coś takiego) bo wcześniej wszystko działało ale przez ten postój nazbierało się śmieci w gaźnikach i mimo mojej próby wyczyszczenia go już coś tam za bardzo stanęło i można go odpalić na plaka ale nierówno chodzi.
Nie ma przegladu i oponysię nadają do efektownego spalenia gumy.

Przeróbki:
Jak wygląda ten motor to każdy kto taki ma czy szuka to wie ale wyjątkowość tego projektu głównie opiera się na tym za cały zadupek jest z Ducati 749 lub 999 dokładnie niewiem, kierownica ma półkę i mocowania przerobione do szerokiej kierownicy co zresztą widać na foto,przednia lampa i tłumik który też tam widać jest robiony na zamówienie, główne założenie projektu było chyba takie żeby zrobić z niego stunta, co prawda ja stunterem nie jestem i nie będę ale bardzo lubię ten styl, dolną owiewka to część oryginału ale z nowymi mocowaniami.

Co trzeba w nim zrobić?
Więc jak na spowiedzi oprócz wcześniej wspomnianych gaźników to napewno po przeróbce tylnej lampy trzeba przedłużyć kable i dorobić lub dokupić plastik pod siedzenie, kupić akumulator bo tamten padł a mam drugi moto z którego brałem w razie potrzeby dlatego nie kupowałem , reanimować liczniki lub kupić nowe(sam miałem w planie kupić nowe elektryczne)

Dlaczego taka cena? Niewiem do końca czy cena jest adekwatna co do cen takich moto na rynku ale cena tego moto głównie składa się z tego że posiada on kilka wyżej wymienionych ciekawych dodatków w tym wcześniej nie wspomniany carbonowy przedni chlapacz (pomalowany) przewody hamulcowe z przodu w stalowym oplocie, tylny stelaż do lampy z kawasaki lampa tylna z CBR 600 i nóżki pasażera których nie ma na zdjęciu a same one kosztowały prawie 600 PLN, ale nie będę się tu więcej rozczulał co i ile kosztowało mnie i moich poprzedników, ktoś doceni ogrom części i kupi ten moto na dawce który jeśli chodzi o silnik i osprzęt jest kompletny albo znajdzie się amator który przy wydaniu parunastu stówek i kilkadziesiąt godzin swojej pracy może dokończyć projekt i zrobić sobie z tego wyjatkowy stuntbike.

Kontakt

Uwaga! Oglądana oferta jest ofertą archiwalną i może być już nieaktualna.

Zobacz także

MOTOCYKLE
YAMAHA R1 RN20
23 500 zł 2009
  • Rok produkcji: 2009
  • Przebieg: 47 tys. km
  • Pojemność silnika: 998 ccm
  • Typ silnika: 4-suwowy
  • Kolor: Niebieski
Szczegóły
MOTOCYKLE
YAMAHA VIRAGO 535
9 500 zł 1991
  • Rok produkcji: 1991
  • Przebieg: 22 tys. km
  • Typ silnika: benzyna
  • Kolor: CZERWONY
  • Rodzaj: chopper
Szczegóły
MOTOCYKLE
YAMAHA VIRAGO
6 500 zł 2001
  • Rok produkcji: 2001
  • Przebieg: 27 tys. km
  • Pojemność silnika: 125 ccm
  • Typ silnika: 4-suwowy
  • Kolor: czerwony
  • Rodzaj: chopper
Szczegóły
MOTOCYKLE
YAMAHA VIRAGO
6 800 zł 2001
  • Rok produkcji: 2001
  • Przebieg: 27 tys. km
  • Pojemność silnika: 125 ccm
  • Typ silnika: 4-suwowy
  • Kolor: czerwony
  • Rodzaj: chopper
Szczegóły